5 συμβουλές για την αντιμετώπιση της κατάθλιψης

by Times Newsroom

Εάν αισθάνεστε κατάθλιψη, θα πρέπει να κάνετε κάτι γι ‘αυτό, καθώς δεν υποχωρούν μόνα τους αυτά τα δυσάρεστα συναισθήματα. Εκτός από την αναζήτηση βοήθειας από γιατρό ή θεραπευτή, ακολουθούν 5 πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να αισθανθείτε καλύτερα.

Ξεκινήστε σωματική άσκηση

Κάντε έναν γρήγορο περίπατο σε καθημερινή βάση 15 έως 30 λεπτών ή χορέψτε, τρέξτε ή κάντε ποδήλατο εάν προτιμάτε. Τα άτομα που έχουν κατάθλιψη νιώθουν σε πολλές περιπτώσεις ανενεργά χωρίς διάθεση για δραστηριότητες. Προτρέψτε τον εαυτό σας να το κάνει ούτως ή άλλως (ζητήστε από έναν φίλο να ασκηθεί μαζί σας εάν ψάχνετε για κίνητρο). Μόλις αποκτήσετε τη συνήθεια της άσκησης, δεν θα χρειαστεί πολύς χρόνος για να παρατηρήσετε μια διαφορά στη διάθεσή σας.

Εκτός από το είδος της αερόβιας άσκησης, μερικές στάσεις γιόγκα μπορούν να βοηθήσουν στην ανακούφιση από τα συναισθήματα της κατάθλιψης. Δοκιμάστε διαφορετικές στάσεις, αναπνευστικές ασκήσεις όπως και διαλογισμό. Όλα αυτά είναι πολύ βοηθητικά για τα άτομα που αντιμετωπίζουν κατάθλιψη.

Φροντίστε τον εαυτό σας με καλή διατροφή

Η κατάθλιψη μπορεί να επηρεάσει την όρεξη. Ένα άτομο μπορεί να μην τρώει καθόλου, και ένα άλλο μπορεί να τρώει υπερβολικά. Εάν η κατάθλιψη έχει επηρεάσει την διατροφή σας, θα πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί για να το αντιμετωπίσετε εγκαίρως. Η σωστή διατροφή μπορεί να επηρεάσει τη διάθεση και την ενέργεια ενός ατόμου. Τρώτε λοιπόν πολλά φρούτα και λαχανικά, δοκιμάστε τακτικά γεύματα (ακόμα κι αν δεν αισθάνεστε πείνα, προσπαθήστε να φάτε κάτι ελαφρύ, όπως ένα φρούτα, για να σας κρατήσει).

Προσδιορίστε τα προβλήματα, αλλά μην ασχοληθείτε με αυτά

Προσπαθήστε να εντοπίσετε τυχόν καταστάσεις που έχουν συμβάλει στην κατάθλιψή σας. Όταν ξέρετε τι σας κάνει να νιώθετε πεσμένοι και γιατί, μιλήστε για αυτό με έναν φίλο που θέλει και μπορεί να σας ακούσει. Η ομιλία είναι ένας τρόπος να απελευθερώσετε τα συναισθήματα και να λάβετε κάποια κατανόηση. Μόλις εκπέμψετε αυτές τις σκέψεις και τα συναισθήματα, στρέψτε την προσοχή σας σε κάτι θετικό. Λάβετε μέτρα για την επίλυση προβλημάτων.

Ζητήστε βοήθεια εάν τη χρειάζεστε

Το να αισθάνεσαι συνδεδεμένος με φίλους και συγγενείς μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση της κατάθλιψης. Μπορεί επίσης να τους βοηθήσει να αισθανθούν ότι υπάρχει κάτι που μπορούν να κάνουν αντί να σας βλέπουν να είστε στεναχωρημένοι.

Εκφραστείτε

Με την κατάθλιψη, η δημιουργικότητα και η αίσθηση της διασκέδασης ενός ατόμου μπορεί να φαίνεται μπλοκαρισμένη. Ασκήστε τη φαντασία σας (ζωγραφική, σχέδιο, ράψιμο, γραφή, χορός, σύνθεση μουσικής κ.λπ.) και όχι μόνο σας βοηθούν σε καθημερινότητα σας, αλλά χαλαρώνετε και δημιουργούνται κάποια θετικά συναισθήματα.

Αφιερώστε χρόνο για να παίξετε με έναν φίλο ή ένα κατοικίδιο ζώο ή κάντε κάτι διασκεδαστικό για τον εαυτό σας. Βρείτε κάτι για να γελάσετε, ίσως μια αστεία ταινία. Το γέλιο βοηθά να ελαφρύνει τη διάθεσή σας. Προσπαθήστε να παρατηρήσετε καλά τα πράγματα. Η κατάθλιψη επηρεάζει τις σκέψεις ενός ατόμου, κάνοντας τα πάντα να φαίνονται θλιβερά, αρνητικά και απελπιστικά. Εάν η κατάθλιψη σας οδηγεί να κοιτάτε μόνο τα αρνητικά, προσπαθήστε να παρατηρήσετε τα καλά πράγματα στη ζωή. Προσπαθήστε να παρατηρήσετε ένα πράγμα και, στη συνέχεια, προσπαθήστε να σκεφτείτε ένα ακόμη. Σκεφτείτε τις δυνάμεις σας, τα δώρα ή τις ευλογίες σας. Πάνω απ ‘όλα, μην ξεχάσετε να είστε υπομονετικοί. Η κατάθλιψη χρειάζεται χρόνο για να επουλωθεί.

Σχετικά Άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, δίνετε την συγκατάθεσή σας για την χρήση των cookies. Aποδοχή