Διασχίσαμε το μισό Αιγαίο για να φτάσουμε στο Καρλόβασι!!!

by Times Newsroom 1
  • Γράφει ο ΑΛΕΞΗΣ ΚΟΛΥΒΑΣ

Δεν θα είχα γράψει αυτές τις αράδες αν δεν είχα υποστεί μαρτύριο για να φτάσω με το σύγχρονο και αρκετά γρήγορο πλοίο στην ιδιαίτερη πατρίδα μου την Σάμο και αν μετά το μαρτύριο αυτό δεν μάθαινα ότι ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μιχάλης Χρυσοχοϊδης είχε πάει στην Μύκονο για να τους πει πώς θα κάνουν τα πάρτι για να μην κολλάνε κορονοϊό.

Ας τα πάρουμε, όμως, με την σειρά. Την περασμένη Τρίτη μπήκα λίγο πριν τις πέντε το απόγευμα στο πλοίο «BLUE STAR PATMOS» της εταιρείας «BLUE STAR FERRIES»για να πάω στο νησί μου. Αμ δε. Κούνια που με κούναγε. Πού να φανταστώ ότι θα πέρναγε το μισό Αιγαίο φροντίζοντας να περάσει από πιο αποδοτικά σε κέρδος για την εταιρεία νησιά και θα έκανε να φτάσει στη Σάμο, όσο έκαναν τα ατμόπλοια που δούλευαν με κάρβουνο. Φτάσαμε στο Καρλόβασι στις τέσσερις ξημερώματα Τετάρτης και φυσικά κανέναν δεν ενδιέφερε τι θα γίνει τέτοια ώρα, κάποιος που το σπίτι του είναι μακριά από το λιμάνι.

Η εταιρεία όπως είναι προφανές δεν ενδιαφέρεται για τους επιβάτες και φυσικά δεν ενδιαφέρεται για τα νησιά που «εξυπηρετεί». Ενδιαφέρεται αποκλειστικά για το κέρδος. Αυτές τις ώρες μάλιστα για να σου παρέχουν Wi-Fi , μήπως περάσουν κάπως πιο υποφερτά, πρέπει να πληρώσεις. Τρία ευρώ για τρεις ώρες μου είπαν και πέντε για ολόκληρο το ταξίδι. Ληστεία κανονική δηλαδή, ενώ ταυτόχρονα οι τιμές των εισιτηρίων έχουν πάρει την ανηφόρα χωρίς να υπολογίζουν οικονομική κρίση ή κορονοϊό και χωρίς να επηρεάζονται από τις μεγάλες μειώσεις της τιμής του πετρελαίου.

Σκεφτόμουν κατά την διάρκεια του ταξιδιού πόσο κακό κάνουν στο νησί μου, αφού με τέτοιες συνθήκες είναι πολύ δύσκολο να θελήσει να το επισκεφθεί κάποιος που δεν έχει ρίζες σε αυτό. Οι συνέπειες αυτής της κατάστασης είναι ήδη ορατές και τον χειμώνα θα είναι δραματικές για τον κόσμο που μένει εκεί και φυλάει Θερμοπύλες. Φτάνοντας διάβασα για την επίσκεψη του κ. Χρυσοχοϊδη στην Μύκονο και είδα και φωτογραφίες. Δεν κάνει κακό μια τέτοια αφού μάλιστα προσφέρει και δημοσιότητα στον αξιωματούχο που την πραγματοποιεί.

Επειδή, όμως, πρόκειται για υπουργό, αποκαλύπτονται κάποιες προτεραιότητες της κυβέρνησης και σε αυτές προφανώς δεν είναι να βάλει ένα φρένο στην ασυδοσία ναυτιλιακών εταιρειών, τις οποίες πληρώνει κιόλας για να κάνουν άγονη γραμμή. Δυο φορές την εβδομάδα να είχε απευθείας δρομολόγιο για τη Σάμο, έστω και με μία στάση στην Ικαρία, οι τουρίστες στο νησί θα ήταν τουλάχιστον κατά 20% περισσότεροι και δεν θα υπήρχε αυτή η εικόνα της ερήμωσης και της εγκατάλειψης. Το ίδιο υποθέτω συμβαίνει και με τα άλλα ακριτικά νησιά.

Το ερώτημα λοιπόν που πρέπει να απαντήσει με έργα και όχι με λόγια η κυβέρνηση είναι αν στηρίζει κατά προτεραιότητα αυτούς τους παραπεταμένους που φυλάνε χρόνια Θερμοπύλες και πρόσφατα θυμηθήκαμε πόσο πολύτιμοι είναι και θα είναι για την πατρίδα ή τους γκλαμουράτους που φιλάνε τις κατουρημένες ποδιές, για να μην γράψω τίποτα πιο βαρύ, του διεθνούς τζετ σετ.

Σχετικά Άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, δίνετε την συγκατάθεσή σας για την χρήση των cookies. Aποδοχή