Times News
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ
    • ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ
      • ΜΟΥΣΕΙΑ
    • ΓΡΑΜΜΑΤΑ
    • ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
      • ΓΛΥΠΤΙΚΗ
      • ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ
      • ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
    • ΘΕΑΤΡΟ
      • ΟΠΕΡΑ
    • ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • ΧΟΡΟΣ
    • ΑΤΖΕΝΤΑ
    • ΦΕΣΤΙΒΑΛ
    • ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ
      • ΔΟΚΙΜΙΟ
      • ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ
      • ΠΟΙΗΣΗ
      • ΘΕΑΤΡΟ
  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ
    • ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ
    • ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ
    • ΑΝΟΙΧΤΗ ΩΡΑ
    • ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΗ
    • ΔΙΑΥΛΟΣ
    • ΕΚ ΠΑΡΑΔΡΟΜΗΣ
    • ΕΝΔΟΧΩΡΑ
    • ΕΞΟΔΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥ
    • ΕΠΙΚΑΙΡΙΚΑ
    • ΘΕΑΤΡΟΔΡΟΜΙΟ
    • ΙΔΕΟΔΡΟΜΙΟ
    • ΜΕΘΟΡΙΑΚΑ
    • ΜΥΘΟΙ & ΙΔΕΕΣ
    • ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΓΚΩΜΙΟΝ
    • DE PROFUNDIS
    • ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ
    • ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΚΟΙΜΩΜΕΝΗ
  • ΑΦΙΕΡΩΜΑ
    • ΠΡΟΣΩΠΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΓΥΝΑΙΚΑ
    • ΥΓΕΙΑ – ΔΙΑΤΡΟΦΗ
      • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
      • ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • ΤΑΞΙΔΙΑ
    • MEDIA
    • ΖΩΑ
      • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
    • ΕΠΙΣΤΗΜΗ – ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΙΔΙ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ
    • LIFESTYLE
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ – ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
      • ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ
      • ΑΡΧΕΙΟΦΥΛΑΚΙΟ
      • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
    • ΑΘΗΝΑ
    • ΠΕΙΡΑΙΑΣ
    • ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ
    • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
    • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
    • ΚΑΙΡΟΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
    • ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
  • GREEK NEWS
    • WEATHER
    • CULTURE
    • WORLD
  • DONATION
ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
19 Φεβρουαρίου σαν σήμερα…
19 Φεβρουαρίου γιορτάζουν…
Ηλίας Χ. Παπαδημητρακόπουλος | «Ένας άνθρωπος που έρχεται...
Λίγο κρασί… Λίγο κρασάκι βρε παιδιά…
Μα τι είναι αυτά τα θειώδη στο κρασί...
Ο Νέγρος του Μοριά live στο Faust |...
Κωστής Παλαμάς: «Τρισεύγενη» στο ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας
ΛεΜπρον σε Αντετοκούνμπο: Αγαπώ τα πάντα σε σένα,...
Firenze – Fashion Atlas: Παρουσίαση της έκδοσης στο...
Ορκίστηκαν οι νέοι υπουργοί της κυβέρνησης – Ποιοι...

Times News

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ
    • ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ
      • ΜΟΥΣΕΙΑ
    • ΓΡΑΜΜΑΤΑ
    • ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
      • ΓΛΥΠΤΙΚΗ
      • ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ
      • ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
    • ΘΕΑΤΡΟ
      • ΟΠΕΡΑ
    • ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • ΧΟΡΟΣ
    • ΑΤΖΕΝΤΑ
    • ΦΕΣΤΙΒΑΛ
    • ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ
      • ΔΟΚΙΜΙΟ
      • ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ
      • ΠΟΙΗΣΗ
      • ΘΕΑΤΡΟ
  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ
    • ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ
    • ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ
    • ΑΝΟΙΧΤΗ ΩΡΑ
    • ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΗ
    • ΔΙΑΥΛΟΣ
    • ΕΚ ΠΑΡΑΔΡΟΜΗΣ
    • ΕΝΔΟΧΩΡΑ
    • ΕΞΟΔΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥ
    • ΕΠΙΚΑΙΡΙΚΑ
    • ΘΕΑΤΡΟΔΡΟΜΙΟ
    • ΙΔΕΟΔΡΟΜΙΟ
    • ΜΕΘΟΡΙΑΚΑ
    • ΜΥΘΟΙ & ΙΔΕΕΣ
    • ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΓΚΩΜΙΟΝ
    • DE PROFUNDIS
    • ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ
    • ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΚΟΙΜΩΜΕΝΗ
  • ΑΦΙΕΡΩΜΑ
    • ΠΡΟΣΩΠΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΓΥΝΑΙΚΑ
    • ΥΓΕΙΑ – ΔΙΑΤΡΟΦΗ
      • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
      • ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • ΤΑΞΙΔΙΑ
    • MEDIA
    • ΖΩΑ
      • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
    • ΕΠΙΣΤΗΜΗ – ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΙΔΙ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ
    • LIFESTYLE
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ – ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
      • ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ
      • ΑΡΧΕΙΟΦΥΛΑΚΙΟ
      • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
    • ΑΘΗΝΑ
    • ΠΕΙΡΑΙΑΣ
    • ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ
    • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
    • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
    • ΚΑΙΡΟΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
    • ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
  • GREEK NEWS
    • WEATHER
    • CULTURE
    • WORLD
  • DONATION
NEWSROOMΑΤΖΕΝΤΑΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣΧΟΡΟΣ

Η νέα παράσταση χορού της Ανδρονίκης Μαραθάκη | It’s not about if you will love me tomorrow, Μέρος 1

Φεβρουάριος 12, 2019
Η νέα παράσταση χορού της Ανδρονίκης Μαραθάκη | It’s not about if you will love me tomorrow, Μέρος 1

«Το έδαφος δείχνει να τρέμει και εγώ μένω σε τούτο
τον κόσμο ζωντανά ακίνητη και πνευματικά ευθυτενής».


Στις 18 & 19 Φεβρουαρίου και για 2 μόνο παραστάσεις, ηΑνδρονίκη Μαραθάκημαζί με μια ομάδα δημιουργών-συντελεστών, μοιράζεται με το κοινό το 1ο μέρος της νέας της θεματικής· ένα ειρωνικό και αυτοαναφορικό solo, για έναν δημιουργό έργων χορού, πάνω σε ένα «παλλόμενο έδαφος».

Η θεματική, με τον τίτλο It’s not about if you will love me tomorrow, εμπνέεται από τον Ιαπωνικό όρο Ma (ενδιάμεσος ή αρνητικός χώρος) και τη γραμμή του ορίζοντα, τη γραμμή που διαχωρίζει γη και ουράνιο θόλο· μια ευθεία η οποία «υπάρχει» μόνο λόγω της θέσης του παρατηρητή.

Υπό το ίδιο πρίσμα εξερευνάται και ο δημιουργός: ο τρόπος που τοποθετείται μέσα σε συστήματα νόησης και αντίληψης, συστήματα που έχουν μορφοποιήσει τη σχέση του ανθρώπου ως προς τη δράση, ως προς μία «ανισορροπία» η οποία μόνο μέσω της κινητικότητας και του ρυθμού μπορεί τελικά να «ισορροπήσει».

Η διερεύνηση επικεντρώνεται στον κενό χώρο μεταξύ δύο «σημείων» ―όπου σημείο νοείται ο τόπος, ο χρόνος, ο Λόγος, ο άνθρωπος― και μελετά τον πιο σύντομο δρόμο μεταξύ τους, καθώς και τον ενδιάμεσο που δίνει την όποια μορφή τελικά στο οτιδήποτε.

Το έργο, προβάλλοντας την αναγκαιότητα ως μοναδική πηγή μορφής, πειραματίζεται με την αναγκαιότητα της κατάστασης του χορού μέσα στον κύκλο τάξης και αταξίας, και την προσπάθειά της να τοποθετηθεί σε μια σκηνή που ο θεατής παρατηρεί ατενίζοντάς τη από τους πιο σύντομους δρόμους, όπως ακριβώς παρατηρεί τον ορίζοντα.

Καλλιτεχνική διεύθυνση

Η Ανδρονίκη Μαραθάκη γεννήθηκε το 1981. Σπούδασε αρχικά στην Σχολή Συντήρησης Αρχαιοτήτων και Έργων Τέχνης και μετά αλλάζοντας κατεύθυνση σπούδασε χορό.

Ως υπότροφος του Ι.Κ.Υ. συνέχισε τις σπουδές της σε μεταπτυχιακό επίπεδο όπου και ξεκίνησε τη μελέτη της πάνω στις «μετατροποιήσιμες χορογραφίες». Η έρευνά της αφορά τις δομές σύνθεσης και τη χορογράφηση ροών κίνησης. Στα έργα που έχει παρουσιάσει μέχρι στιγμής δοκιμάζει τα στοιχεία που συνήθως διαμορφώνουν ένα θέαμα, επεξεργάζεται τη λειτουργικότητα στην κίνηση και εκτιμά την επιφανειακότητα ως δυνητικά δημιουργικό πεδίο.

Έχει μοιραστεί με το κοινό τις παραστάσεις: Biograms (2009), Οmfalia (2011), Κυριακή (2015) ενώ τα τελευταία δύο χρόνια επεξεργάστηκε τη θεματική με τίτλο «Έρωτας & Επανάσταση» η οποία περιλαμβάνει τα εξής έργα: Η ανωμαλία του ελάχιστου (2016) [χορηγία Ίδρυμα Ι. Φ. Κωστοπούλου], Προς-ευχές (2017), Ένα masturdating (2018) [επιχορήγηση ΥΠΠΟ], Hi Jack. Hijack! (2018) [παραγωγή Στέγη Ιδρύματος Ωνάση, 5ο Φεστιβάλ Νέων Χορογράφων].

Παράλληλα με την καλλιτεχνική της δραστηριότητα εργάζεται ως εκπαιδευτικός στον χορό διδάσκοντας κίνηση και αυτοσχεδιασμό σε ενήλικους και ανήλικους χορευτές, ενώ από το 2014 είναι μέλος της ομάδας χορευτών του εκπαιδευτικού προγράμματος Dancing to Connect (Στέγη Ιδρύματος Ωνάση) το οποίο πραγματοποιείται σε σχολεία της Αττικής και της ελληνικής περιφέρειας με στόχο την εξοικείωση των μαθητών με την τέχνη του χορού.

Τέλος, πέραν των προσωπικών χορογραφικών εργασιών της, έχει οργανώσει και επιμεληθεί αυτοσχεδιαστικές δράσεις με την συμμετοχή κοινού και performer όπως: Σωσίβια (Rabbithole & Σ.Ε.ΧΩ.ΧΟ.), καθώς και τις long-durational performances: Λέλα (2015) [Break The Chain Festival] και Διαρροή (2011) [3η Μπιενάλε Αθήνας], ενώ έχει επίσης συνεργαστεί με τον σκηνοθέτη Κωνσταντίνο Ντέλλα (Ματωμένος Γάμος 2016, Αντιγόνη Σοφοκλή- Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου, Μικρή Επίδαυρος 2018) και την Άννα Κοκκίνου (REM 2018).


ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

  • Καλλιτεχνική διεύθυνση & ερμηνεία: Ανδρονίκη Μαραθάκη
  • Σχεδιασμός και κατασκευή πλατφόρμας: Φίλιππος Βασιλείου
  • Διαδραστικός ηχητικός σχεδιασμός και προγραμματισμός: Λάμπρος Πηγούνης
  • Φωτιστικό τοπίο: Νύσος Βασιλόπουλος
  • Σκηνικός Λόγος: Κωστής Καλλιβρετάκης
  • Σύμβουλοι Λόγου: Νίκος Φλέσσας, Άγγελος Πέτροβας
  • Συνέβαλλαν στην κατασκευή της πλατφόρμας: Νίκος Σταθόπουλος, Γιώργος Βασιλείου, Βασίλης Βασιλείου
  • Εξωτερικό μάτι: Βιτόρια Κωτσάλου
  • Επικοινωνία/γραφείο Τύπου: Βασίλης Γρετσίστας
  • Documentation – βίντεο & φωτογραφία: Αλέκος και Χρήστος Μπουρελιάς
  • Οπτική επικοινωνία: Ευτυχία Λιάπη
  • Οργάνωση-εκτέλεση παραγωγής: Delta Pi

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • Ημέρες & ώρες παραστάσεων: 18 & 19 Φεβρουαρίου 2019, 21:30
  • Διάρκεια: 50′
  • Εισιτήρια: 10 € (Γενική είσοδος) – Περιορισμένος αριθμός θέσεων
  • Προπώληση εισιτηρίων μέσω της TicketServices.gr και των καταστημάτων Public.
  • Τοποθεσία: Art Factory – Τεχνοστάσιο/ Πειραιώς 178 & Λαμίας 6, Ταύρος, 177 78
Share this...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
Print this page
Print
Share on Tumblr
Tumblr

Σχόλια

previous post
ΚΘΒΕ: Η «Ανθρώπινη Φωνή» του Ζαν Κοκτώ στην Οικία Τέλλογλου για τέσσερις ακόμα παραστάσεις
next post
Προκήρυξη για τον νέο καλλιτεχνικό διευθυντή του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης

Σχετικά Άρθρα

Παιδιά προσφύγων τραγουδούν για την ελευθερία στο Μέγαρο...

Φεβρουάριος 15, 2017

Νύχτες Κλασικής Μουσικής στη Γεννάδειο Βιβλιοθήκη

Σεπτέμβριος 12, 2018

Δημοτικό Θέατρο Περαιά: Πρόγραμμα 2016 – 2017

Σεπτέμβριος 20, 2016

Γρανάδα, του Γιάννη Καλαβριανού στο Από Μηχανής Θέατρο

Ιανουάριος 3, 2018

«Αυτή η νύχτα μένει» – Θάνος Αλεξανδρής |...

Φεβρουάριος 23, 2017

Χέδερ Ρόουζ: «Το μουσείο της σύγχρονης αγάπης» |...

Ιανουάριος 21, 2019

Αφιέρωμα: Νίκος Καζαντζάκης ο κοσμοπαρωρίτης | Μουσείο Μπενάκη

Δεκέμβριος 20, 2017

LUCAS THE THIRD-DJ SET at the WINTER BAR~BIOS

Δεκέμβριος 23, 2018

«Ο Νόι και η φάλαινα (The Storm Whale)»...

Ιανουάριος 26, 2017

Το Video Art Miden στο Κάιρο και στο...

Ιανουάριος 26, 2017

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

  • Λεβ Λαντάου: Θυμόμαστε τον βραβευμένο με βραβείο Νόμπελ Φυσικό

    Ιανουάριος 23, 2019
  • Ο Ίων Δραγούμης με τα μάτια οκτώ σχολιαστών του

    Ιανουάριος 1, 2019
  • Χρόνος, ο μέγας δυνάστης

    Δεκέμβριος 29, 2018

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

  • 19 Φεβρουαρίου σαν σήμερα…

    Φεβρουάριος 18, 2019
  • 19 Φεβρουαρίου γιορτάζουν…

    Φεβρουάριος 18, 2019
  • 18 Φεβρουαρίου σαν σήμερα…

    Φεβρουάριος 17, 2019

ΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ… ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ

  • Έρνεστ Χέμινγουεϊ: Ρήσεις για την Ανθρώπινη Φύση, τη Συγγραφή και τα Πάθη

    Ιανουάριος 23, 2019
  • 10 Αποφθέγματα του Δαλάι Λάμα που θα Αλλάξουν τη Ζωή σας!

    Ιανουάριος 12, 2019
  • Kazuo Ishiguro: 28 Αποσπάσματα από τα Βιβλία του

    Ιανουάριος 8, 2019

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΣΗΜΕΡΑ

booked.net







ΜΕΝΟΥ

  • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ
  • ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ
  • ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ – ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
  • ΔΗΜΟΣΙΟ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

Facebook Twitter Google + Email RSS




ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

  • Κώστας Μπαργιώτας: » Ο κ. Τσίπρας δεν είναι αριστερός. Είναι ένας τυχοδιώκτης Πρωθυπουργός που δε σέβεται ούτε τη λειτουργία των θεσμών ούτε το κράτος δικαίου…»

    Φεβρουάριος 17, 2019
  • Μιχάλης Κατρίνης: Η χώρα αξίζει μια καλύτερη τύχη από αυτήν που της επιφυλάσσουν οι Τσίπρας και Μητσοτάκης…

    Φεβρουάριος 11, 2019
  • «Όπου ο κόσμος διψασμένος για λίγη ανάσα Ελευθερίας κατάκλυζε τις αίθουσες…» | Μια συνέντευξη από το παρελθόν

    Ιανουάριος 31, 2019
  • Γιώργος Νινιός: «Το παρελθόν κρύβει παγίδες»

    Ιανουάριος 28, 2019




Ροή Ειδήσεων

  • 19 Φεβρουαρίου σαν σήμερα… Φεβρουάριος 18, 2019
  • 19 Φεβρουαρίου γιορτάζουν… Φεβρουάριος 18, 2019
  • Ηλίας Χ. Παπαδημητρακόπουλος | «Ένας άνθρωπος που έρχεται συνέχεια από τον Πύργο»… Φεβρουάριος 18, 2019
  • Λίγο κρασί… Λίγο κρασάκι βρε παιδιά… Φεβρουάριος 18, 2019
  • Μα τι είναι αυτά τα θειώδη στο κρασί μας; Φεβρουάριος 18, 2019
  • Ο Νέγρος του Μοριά live στο Faust | 7 Μαρτίου Φεβρουάριος 18, 2019
  • Κωστής Παλαμάς: «Τρισεύγενη» στο ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας Φεβρουάριος 18, 2019
  • ΛεΜπρον σε Αντετοκούνμπο: Αγαπώ τα πάντα σε σένα, είσαι ξεχωριστός, φίλε – To «ευχαριστώ» του Γιάννη στους Έλληνες Φεβρουάριος 18, 2019

Περισσότερες ειδήσεις...

  • Facebook
  • Twitter
  • Google +
  • Email
  • RSS

Copyright © 2019 - Times News. All Right Reserved.


Back To Top