3,4 δισ. μη ασφαλείς διαφημίσεις αφαίρεσε η Google το 2021

Το περασμένο έτος η εταιρεία έθεσε σε αναστολή περισσότερους από 5,6 εκ. διαφημιστικούς λογαριασμούς

by Times Newsroom

Με γεωμετρική πρόοδο αυξάνονται, από το ξέσπασμα της πανδημίας της COVID-19 μέχρι σήμερα, οι μη αξιόπιστες και άρα μη ασφαλείς διαδικτυακές διαφημίσεις. Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση ασφάλειας διαφημίσεων της Google, μόνο το 2021, η εταιρεία αφαίρεσε πάνω από 3,4 δισ. διαφημίσεων, περιόρισε άλλα 5,7 δισ. και έθεσε σε αναστολή περισσότερους από 5,6 εκατ. διαφημιστικούς λογαριασμούς, προκειμένου να αποτρέψει την κακόβουλη χρήση των διαφημιστικών υπηρεσιών της.

Επίσης, η εταιρεία μπλόκαρε ή περιόρισε την προβολή διαφημίσεων σε 1,7 δισ. σελίδες εκδοτών και παρόχων περιεχομένου, ενώ εφάρμοσε ευρύτερες δράσεις επιβολής σε περίπου 63.000 sites εκδοτών. Δεν είναι τυχαίο ότι, σύμφωνα με την ίδια έκθεση, η Google το 2021 διπλασίασε την επιβολή ποινών για αναξιόπιστο περιεχόμενο.

Επίσης, μπλόκαρε διαφημιστικές καταχωρίσεις σε περισσότερες από 500.000 σελίδες, που παραβίαζαν τις πολιτικές της κατά των επιβλαβών ισχυρισμών υγείας, οι οποίοι σχετίζονται με την COVID-19, καθώς και κατάφωρα ψευδείς ισχυρισμούς, που θα μπορούσαν να υπονομεύσουν την εμπιστοσύνη και τη συμμετοχή στις εκλογές στις ΗΠΑ.

“Κατά τη διάρκεια της πανδημίας παρατηρήσαμε αύξηση δόλιων, κακόβουλων δραστηριοτήτων. Το ίδιο συνεχίστηκε και το 2021, με πιο εξεζητημένους τρόπους και σε μεγαλύτερη κλίμακα, με τη χρήση ποικίλων  τακτικών προκειμένου να μην είναι ανιχνεύσιμες από εμάς”, σημειώνει η εταιρεία.

Και προσθέτει: “Παραμένουμε εστιασμένοι στο να προλαμβάνουμε καταχρήσεις σε διαφημιστικές καταχωρίσεις  σχετικά με την COVID-19, κάτι που είχε τεράστια σημασία το 2021, κυρίως σε σχέση με ισχυρισμούς για τα εμβόλια, τα τεστ και την εκμετάλλευση των τιμών σε κρίσιμα είδη ατομικής προστασίας, όπως οι μάσκες”. Να σημειωθεί ότι από την αρχή της πανδημίας, η εταιρεία έχει μπλοκάρει περισσότερες από 106 εκατ. διαφημίσεις  που αφορούσαν στην COVID-19.

Ο πόλεμος στην Ουκρανία

Εκτός από την πανδημία και ο πόλεμος στην Ουκρανία είναι ένα πεδίο, που δίνει τροφή σε επιβλαβές διαφημιστικό περιεχόμενο. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Google, η εταιρεία έχει μπλοκάρει στις πλατφόρμες της περισσότερες από 8 εκατ. διαφημίσεις, που σχετίζονται με τον πόλεμο στην Ουκρανία, αφαιρώντας ξεχωριστά διαφημιστικές καταχωρίσεις από περισσότερα από 60 κρατικά χρηματοδοτούμενα sites μέσων.

“Δράσαμε γρήγορα για να θεσμοθετήσουμε ένα ειδικό, ευαίσθητο γεγονός απαγορεύοντας στις διαφημιστικές καταχωρίσεις να μπορούν να κερδοσκοπήσουν ή να εκμεταλλευτούν εμπορικά την κατάσταση αυτή. Αυτό προστίθεται στις πολιτικές που ήδη εφαρμόζουμε, οι οποίες απαγορεύουν την ύπαρξη και την εμπορική εκμετάλλευση διαφημιστικού περιεχομένου που υποκινεί βία ή που αρνείται την ύπαρξη τραγικών γεγονότων”, αναφέρει η εταιρεία.

Στο μεταξύ, το 2021 η Google εφάρμοσε μια νέα πολιτική Αναξιόπιστων Ισχυρισμών σχετικά με την κλιματική αλλαγή, η οποία απαγορεύει περιεχόμενο που αντιφάσκει με την τεκμηριωμένη επιστημονική συναίνεση γύρω από την ύπαρξη και τις αιτίες της.

Σχετικά Άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, δίνετε την συγκατάθεσή σας για την χρήση των cookies. Aποδοχή