Σάλος στη Βρετανία με διαφήμιση fast food – Άνω των 1.000 καταγγελιών για «χλευασμό της βάπτισης του Χριστού»

«Το διαφημιστικό σποτ απεικονίζει ένα φανταστικό σενάριο, το οποίο θα μπορούσε να ερμηνευτεί ως αφηρημένο και όχι ως προσβλητικό»

by Times Newsroom

Μια διαφήμιση της αλυσίδας fast food KFC έχει προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων στη Βρετανία, με πολλούς να τη θεωρούν ότι «ειρωνεύεται» τη χριστιανική πίστη.

Όπως αναφέρει η Daily Mail, η Υπηρεσία Ελέγχου Διαφημίσεων (Advertising Standards Authority – ASA) έλαβε πάνω από 1.000 καταγγελίες σχετικά με τη συγκεκριμένη διαφήμιση.

Η διαφήμιση, με τίτλο «All Hail Gravy», δείχνει έναν άνδρα να βαπτίζεται σε μια λίμνη σάλτσας και να μετατρέπεται σε μια φτερούγα κοτόπουλου σε ανθρώπινο μέγεθος. Παράλληλα, ακούγονται ύμνοι, ενώ το σποτ ολοκληρώνεται με τη φράση «Πίστευε στο Κοτόπουλο» (Believe in Chicken).

Η ASA, όμως, ανακοίνωσε ότι δεν θα προχωρήσει σε έρευνα, εκτιμώντας ότι η διαφήμιση δεν παραβιάζει τις ισχύουσες διαφημιστικές κατευθυντήριες γραμμές. Στην ανακοίνωσή της, η Αρχή επισημαίνει ότι το διαφημιστικό σποτ απεικονίζει ένα «φανταστικό και υπερβολικό σενάριο», το οποίο θα μπορούσε να ερμηνευτεί ως αφηρημένο και όχι ως προσβλητικό. Σύμφωνα με την ASA, η διαφήμιση δεν είναι πιθανό να προκαλέσει ζημιά σε παιδιά ή να προκαλέσει αδικαιολόγητο άγχος ή σοβαρές προσβολές.

Σχετικά Άρθρα

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, δίνετε την συγκατάθεσή σας για την χρήση των cookies. Aποδοχή