Οι πωλήσεις tablet συνέχισαν να μειώνονται το 3ο τρίμηνο του 2023

Σε στενωπό παραμένει η παγκόσμια αγορά tablet, με τις πωλήσεις να μειώνονται κατά 14,2% σε ετήσια βάση το 3ο τρίμηνο του 2023, φτάνοντας συνολικά τα 33,2 εκατομμύρια μονάδες.

by Times Newsroom
  • Νατάσα Φραγκούλη

Σε στενωπό παραμένει η παγκόσμια αγορά tablet, με τις πωλήσεις να μειώνονται κατά 14,2% σε ετήσια βάση το 3ο τρίμηνο του 2023, φτάνοντας συνολικά τα 33,2 εκατομμύρια μονάδες. Σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία της International Data Corporation (IDC), παρά την περιορισμένη ζήτηση, η αγορά σημείωσε άνοδο 18% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο λόγω εποχικότητας.

Εν τω μεταξύ, οι αποστολές Chromebook συρρικνώθηκαν επίσης το 3ο τρίμηνο του 2023, με αποστολές συνολικά 3,5 εκατ. μονάδων, σημειώνοντας πτώση 20,8% σε ετήσια βάση. “Ωστόσο, η αγορά των Chromebook είναι δυνητικά σε καλύτερη θέση λόγω μιας εκκρεμούς ανανέωσης στο τμήμα εκπαίδευσης και των προϋπολογισμών που απομένουν στις κρατικές δαπάνες”, σημειώνει η IDC.

Η Apple ηγήθηκε της αγοράς tablet με πωλήσεις 12,5 εκατ. μονάδων, ωστόσο η εταιρεία είδε μείωση των πωλήσεων της κατά 15,1% σε ετήσια βάση το εξεταζόμενο διάστημα. Σε αντίθεση με τα προηγούμενα χρόνια, η Apple έχει εγκαταλείψει την κυκλοφορία νέων μοντέλων κατά το 3ο τρίμηνο, κάτι που συνήθως παρέχει μια άνοδο το 2ο εξάμηνο του έτους.

Η Samsung διέθεσε στην παγκόσμια αγορά 6 εκατ. tablet το 3ο τρίμηνο του έτους και κατέλαβε τη δεύτερη θέση. Αν και οι πωλήσεις της εταιρείας έχουν συρρικνωθεί, η Samsung προσβλέπει σε ανάκαμψη, επικεντρώνοντας την προσοχή της στο τμήμα premium.

Η Lenovo και η Huawei βρέθηκαν στην τρίτη και τέταρτη θέση το 3ο τρίμηνο με πωλήσεις 2,6 εκατ. και 2,3 εκατ. μονάδων αντίστοιχα. Μετά από μια θλιβερή απόδοση το περασμένο τρίμηνο, η Amazon κατάφερε να επανατοποθετηθεί στην πρώτη 5άδα, χτίζοντας καλύτερα τη θέση της για την περίοδο των γιορτών και λανσάροντας μια νέα premium συσκευή σε τιμή, το Fire Max 11.

tablet1

Συγκρατημένη αισιοδοξία

“Τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2023 η αγορά των tablet σημείωσε κάποια από τα πιο σημαντικά ποσοστά πτώσης των πωλήσεων στην ιστορία της και η επερχόμενη εορταστική περίοδος δεν αναμένεται να αλλάξει κατά πολύ την εικόνα αυτή”, αναφέρει η IDC.

“Η ανανέωση στο τμήμα της εκπαίδευσης και η αύξηση των περιπτώσεων χρήσης σε κάθε κλάδο μπορεί να βοηθήσει την αγορά των tablet να παραμείνει ζωντανή μακροπρόθεσμα, αλλά στο εγγύς μέλλον δεν αναμένουμε κάποια σημαντική άνοδο στις πωλήσεις”, προσθέτουν οι αναλυτές της εταιρείας.

Όπως εξηγούν, τα tablet πάντα λειτουργούν ως μια μέση λύση μεταξύ των υπολογιστών και των smartphones και αυτό συνεχίζει να ασκεί πτωτική πίεση στην αγορά. “Ωστόσο, οι πιο επιτυχημένοι κατασκευαστές tablet έχουν συνειδητοποιήσει ότι το tablet λειτουργεί καλύτερα, όταν συνδυάζεται με υπολογιστή ή smartphone και ως εκ τούτου αναμένουμε από άλλους κατασκευαστές tablet να ακολουθήσουν το παράδειγμά τους, προσφέροντας μια πιο ενοποιημένη εμπειρία λογισμικού και υπηρεσιών, αν και αυτό θα χρειαστεί λίγο καιρό”, σημειώνει η IDC.

tablet2

Πηγή: www.sepe.gr

Σχετικά Άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, δίνετε την συγκατάθεσή σας για την χρήση των cookies. Aποδοχή

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com