Λιβάνιος: Εκτός λογαριασμών ρεύματος τα δημοτικά τέλη – Έρχεται νέο σύστημα είσπραξης

Ο υπουργός Εσωτερικών Θεόδωρος Λιβάνιος ανακοίνωσε ότι δρομολογείται η αποσύνδεση των δημοτικών τελών από τους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος, στο πλαίσιο του νέου Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

by Times Newsroom

Όπως ανέφερε, στο νομοσχέδιο θα προστεθεί διάταξη που θα προβλέπει την έκδοση Προεδρικού Διατάγματος, ώστε, με τη σύμφωνη γνώμη της ΚΕΔΕ και των υπουργείων Εσωτερικών, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Οικονομικών, «να υπάρξει ένα σύστημα καταβολής δημοτικών τελών όχι μέσω της ΔΕΗ αλλά μέσω και άλλων τρόπων».

Σύμφωνα με τον υπουργό, βασική επιδίωξη είναι «να αποχωριστούν τα τέλη από τους λογαριασμούς του ηλεκτρικού ρεύματος», κάτι που αποτελεί πάγιο αίτημα τόσο των δήμων όσο και των εταιρειών ενέργειας.

Όπως διευκρίνισε αργότερα, το ισχύον καθεστώς δεν πρόκειται να αλλάξει άμεσα, καθώς το νέο μοντέλο προγραμματίζεται να τεθεί σε εφαρμογή από την 1η Ιανουαρίου 2028.

«Δεν αλλάζει κάτι στην είσπραξη, απλά δεν θα εισπράττουν οι εταιρείες ενέργειας τα δημοτικά τέλη», σημείωσε, εξηγώντας ότι ο σχεδιασμός προβλέπει ετήσια βεβαίωση των τελών, στα πρότυπα του ΕΝΦΙΑ, με δυνατότητα εξόφλησης σε 12 μηνιαίες δόσεις. Παράλληλα, επισήμανε ότι για την εφαρμογή του νέου συστήματος απαιτείται η ανάπτυξη του κατάλληλου πληροφοριακού συστήματος και του σχετικού μηχανισμού.

Σχετικά Άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, δίνετε την συγκατάθεσή σας για την χρήση των cookies. Aποδοχή