Ο εκνευρισμός για το παιχνίδι Wordle ενέπνευσε την λέξη της χρονιάς

Πως το διαδικτυακό παιχνίδι λέξεων Wordle, έπαιξε τον πιο κρίσιμο ρόλο στην ανάδειξη της λέξης της χρονιάς από το Cambridge Dictionary

by Times Newsroom

Το διαδικτυακό παιχνίδι Wordle, μέσω του οποίου οι παίκτες καλούνται να σχηματίσουν λέξεις των πέντε γραμμάτων, κυριάρχησε στο Διαδίκτυο το έτος 2022. Μάλιστα, καθόρισε μέχρι και την λέξη της χρονιάς από το Cambridge University.

Η λέξη είναι “Homer” και φέτος αναζητήθηκε πάνω από 79.000 φορές, με τις 65.401 αναζητήσεις να γίνονται στις 5 του Μαΐου.

 Εκείνη την μέρα ήταν η απάντηση του παιχνιδιού Wordle, εκνευρίζοντας πάρα πολλούς παίκτες, που δεν κατάφεραν να μαντέψουν την λέξη μέσα στις έξι προσπάθειες τις οποίες δικαιούνταν.

Η λέξη “Homer” είναι μια άτυπη αμερικανό-αγγλική λέξη για το χόουμ ραν στο Μπέιζμπολ, δήλωσε εκπρόσωπος του Cambridge Dictionary σε συνέντευξη τύπου την Τετάρτη. Πολλοί ίσως ξέρουν την λέξη ως το όνομα του πρωταγωνιστή της σειράς κινουμένων σχεδίων The Simpsons ή το όνομα του αρχαίου Έλληνα ποιητή.

«Πολλοί παίκτες εκτός των ΗΠΑ δεν είχαν ακούσει ποτέ αυτή την λέξη», πρόσθεσε στην συνέντευξη τύπου, «Τεράστιος αριθμός παικτών εξέφρασε τον εκνευρισμό του στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, επίσης πολλοί ήταν αυτοί που αναζήτησαν στην ιστοσελίδα του Cambridge University για να μάθουν περισσότερα για την λέξη».

«Ακόμα εκνευρισμένος για το “Homer”» δήλωσε κάποιος σχεδόν ένα μήνα μετά.

Η επίδραση του Wordle

Όπως και το “Homer” έτσι και άλλες τέτοιες άτυπες λέξεις απασχόλησαν τους ανθρώπους που παίζουν το Wordle. Αυτό το φαινόμενο αργότερα ονομάστηκε Wordle Effect.

Ο αμερικανικός τρόπος που γράφεται το χιούμορ (humor, και όχι humour που είναι ευρύτερα γνωστό) έφερε 30.000 αναζητήσεις της λέξης στην ιστοσελίδα την ημέρα που ήταν η απάντηση στο Wordle, ενώ πιο ασυνήθιστες λέξεις, όπως το caulk (σφραγιστικό υλικό) και bayou (βάλτος) αναζητήθηκαν επίσης χιλιάδες φορές.

Το γεγονός πως ένα απλό διαδικτυακό παιχνίδι όπως το Wordle, καθόρισε την λέξη της χρονιάς δείχνει πραγματικά σε τι επίπεδα φήμης έχει φτάσει το παιχνίδι.

“Ίσως ο λόγος που ο κόσμος απολαμβάνει την συγκέντρωση και την πνευματική “πρόκληση” την οποία προσφέρει ένα απλό παιχνίδι λέξεων, είναι ότι ο καθένας μπορεί να το απολαύσει με την οικογένεια και τους φίλους του, είτε είναι μαζί είτε από μακριά, αυτόν τον καιρό της αστάθειας και της παρατεταμένης ανάκαμψης από την πανδημία» είπε ο Γουένταλιν Νίκολς, από το Cambridge Dictionary, στην συνέντευξη τύπου.

«Ακόμα και τα παράπονα για την επιλογή των λέξεων φαίνεται να είναι μέρος της διασκέδασης»

Μετά την μεγάλη επιτυχία του Wordle, αγοράστηκε από την εφημερίδα New York Times, και μέσω αυτού γνώρισε τον μεγαλύτερο αριθμό συνδρομητών στην ενότητα των παιχνιδιών της.

Σχετικά Άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, δίνετε την συγκατάθεσή σας για την χρήση των cookies. Aποδοχή