Πώς η πρωτεΐνη ορού γάλακτος βοηθάει στην ρύθμιση του βάρους και την καλή φυσική κατάσταση των αθλητών

by Times Newsroom

Πολλές φορές, η γυμναστική και η προπόνηση των αθλητών είναι απαιτητική και χρειάζεται να έχει κάποιος ένα σωστό πρόγραμμα διατροφής και πρωτεϊνούχων συμπληρωμάτων. Στο εμπόριο, μπορεί να βρει κανείς διάφορες πρωτεΐνες, είτε ζωικής είτε φυτικής προελεύσεως. Οι πιο γνωστές και ποιοτικές είναι η πρωτεΐνη ορού γάλακτος https://mednatural.gr/blog/%CE%B1%CE%B8%CE%BB%CE%B7%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CF%83%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%8E%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1/kaliteri-proteinh-whey/ και η πρωτεΐνη όγκου https://mednatural.gr/product-category/%CE%B1%CE%B8%CE%BB%CE%B7%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CF%83%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%89%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1/%CF%80%CF%81%CF%89%CF%84%CE%B5%CE%90%CE%BD%CE%B5%CF%82/%CF%80%CF%81%CF%89%CF%84%CE%B5%CE%90%CE%BD%CE%B7-%CF%8C%CE%B3%CE%BA%CE%BF%CF%85/

. Έχουν πολύ καλές ιδιότητες και απορροφούνται σχετικά πιο γρήγορα από τις φυτικές ή άλλες πρωτεΐνες. Επίσης, έχουν όλα τα απαραίτητα αμινοξέα που χρειάζεται ο οργανισμός των αθλητών, για την αποκατάσταση των μυών και την επαναφορά της φυσικής τους κατάστασης, μετά από μία έντονη προπόνηση. Η πρωτεΐνη ορού γάλακτος βρίσκεται σε τρεις μορφές. Η κάθε μία έχει τα δικά της μοναδικά χαρακτηριστικά. Η σωστή επιλογή εξαρτάται από τις συγκεκριμένες ανάγκες και τους στόχους κάθε αθλητή.

H Whey Protein Concentrate

Είναι η πιο φυσική και λιγότερο επεξεργασμένη μορφή πρωτεΐνης ορού γάλακτος. Συνήθως περιέχει 70-80% πρωτεΐνη, με το υπόλοιπο 20-30% να αποτελείται από υδατάνθρακες (κυρίως λακτόζη), λίπος και μέταλλα. Λόγω της ελάχιστης επεξεργασίας του, το WPC είναι γενικά η πιο προσιτή επιλογή για όσους αθλούνται εντατικά και κυρίως με βάρη. Η συγκεκριμένη πρωτεΐνη έχει την περισσότερη πρωτεΐνη ανά γραμμάριο. Περιέχει ωφέλιμα θρεπτικά συστατικά, όπως ανοσοσφαιρίνες και λακτοφερρίνη, τα οποία μπορεί να υποστηρίξουν τη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος. Παρέχει την απαραίτητη δόση αμινοξέων διακλαδισμένης αλυσίδας (BCAAs), που είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη και την αποκατάσταση των μυών. Διατίθεται σε μεγάλη γκάμα γεύσεων για εύκολη κατανάλωση.

Παράγοντες που πρέπει να προσέξετε

  • Μπορεί να προκαλέσει πεπτικές ενοχλήσεις σε άτομα με δυσανεξία στη λακτόζη.

  • Περιέχει ελαφρώς χαμηλότερο ποσοστό πρωτεΐνης, σε σύγκριση με το προϊόν απομόνωσης και υδρόλυσης.

  • Μπορεί να μην είναι ιδανική για όσους ακολουθούν αυστηρές δίαιτες με ελεγχόμενες θερμίδες.

The Purity Powerhouse

Η συγκεκριμένη πρωτεΐνη ορού γάλακτος έχει υποστεί περαιτέρω επεξεργασία για την απομάκρυνση της λακτόζης, του λίπους και των υδατανθράκων, με αποτέλεσμα να έχει υψηλότερη περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη, που συνήθως υπερβαίνει το 90%. Την προτιμούν όσοι αθλητές έχουν δυσανεξία στη λακτόζη ή όσοι αναζητούν μια πηγή υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνη. Επίσης, απορροφάται γρήγορα από τον οργανισμό και είναι ιδανική για την αποκατάσταση των μυών μετά την προπόνηση.

Μειονεκτήματα:

  • Λόγω της πρόσθετης επεξεργασίας, είναι γενικά πιο ακριβή από άλλα πρωτεϊνούχα σκευάσματά διαφορετικής σύνθεσης.

  • Είναι χαμηλή σε ωφέλιμα θρεπτικά συστατικά. Λόγω της επεξεργασίας που υφίσταται, ορισμένα από τα φυσικά συστατικά που ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα έχουν αφαιρεθεί.

  • Δεν βγαίνει σε πολλές γεύσεις λόγω της αφαίρεσης της λακτόζης.

Υδρολυμένη πρωτεΐνη ορού γάλακτος

Η συγκεκριμένη διαδικασία που ακολουθείται για την επεξεργασία και παρασκευή της συγκεκριμένης πρωτεΐνης, επιτρέπει ακόμη πιο γρήγορη απορρόφηση, καθιστώντας την ως την καλύτερη μορφή πρωτεΐνης που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο οργανισμός και οι αθλητές με απαιτητικό πρόγραμμα προπόνησης.

Η πυρολυμένη πρωτεΐνη ορού γάλακτος βοηθάει στην ταχεία σύνθεση πρωτεϊνών των μυών, ενισχύοντας δυνητικά την ανάκτησή τους. Επιπλέον, είναι κατάλληλη για άτομα με δυσανεξία στη λακτόζη.

Μειονεκτήματα:

  • Είναι πιο ακριβή στην τιμή, και μπορεί να έχει λίγο πικρή γεύση, σε σχέση με άλλα πρωτεϊνούχα σκευάσματα ορού γάλακτος.

  • Πριν επιλέξετε μια από τις παραπάνω μορφές πρωτεΐνης, καλό θα είναι να συμβουλευτείτε τον γυμναστή σας ή έναν ειδικό διατροφολόγο, για να σας δώσει το κατάλληλο σκεύασμα, σύμφωνα με τις δικές σας ανάγκες και στόχους.

Σχετικά Άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, δίνετε την συγκατάθεσή σας για την χρήση των cookies. Aποδοχή

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com