Το φιάσκο της ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ και η κρίση του Ιδιωτικού τομέα των υποδομών

Τώρα διαπίστωσαν οι ιθύνοντες ότι η ποιότητα, των υπηρεσιών των κερδοσκόπων, δεν είναι αυτή που χρειάζεται η Ελληνική κοινωνία. Ούτε το εύρος που της χρειάζεται όσον αφορά την εξυπηρέτηση το ίδιο και στην υγεία.

by ΜΑΡΙΑ ΑΝΘΗ
  • Γράφει η Μαρία Άνθη

Σήμερα δεν υπάρχει καμία πολιτική που να εξασφαλίζει την ευημερία του πολίτη κι αυτό φάνηκε από τον τρόπο χειρισμού του προβλήματος της υγειονομικής κρίση, της ενεργειακής κρίσης και ένα άλλο στο θέμα των υποδομών.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα των όσων συμβαίνουν είναι ότι αυτές τις μέρες η Ελληνική κοινωνία έζησε ακόμη μια οδυνηρή περιπέτεια το φιάσκο της «Αττικής Οδού», καθώς τώρα κατάλαβαν και οι πιο αδαής ότι κάτι δεν πάει καλά στη διαχείριση των υποδομών.

Δύο χρόνια και πλέον στην πανδημία έχουν αποκαλυφθεί τα σαθρά θεμέλια της πολιτικής που προωθεί τον ιδιωτικό τομέα Υγείας και από την άλλη αποδυναμώνει το Ε.Σ.Υ.Όπως είναι γνωστό, η κυβέρνηση Μητσοτάκη χάρισε 500 εκ. ευρώ με την Κατάργηση της εισφοράς αλληλεγγύης ( σε 37.000 έχοντες εισόδημα άνω των 100.000 ευρώ ετησίως, εκ των οποίων οι 3.000 άνω των 240.000), αντί να ενισχύσει το ΕΣΥ.

Όπως προκύπτει για το ΕΣΥ έχουμε:
✅2000 μόνιμοι Γιατροί και Υγειονομικοί λιγότεροι από τον Ιούλιο του 2019.
✅700 επικουρικοί γιατροί εκτός ΕΣΥ.
✅Τεράστια αύξηση κερδών στον non Covid19 Ιδιωτικό Τομέα Υγείας.
✅Κανένα μέτρο ενίσχυσης της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας.
✅Καμμιά Κάλυψη των Κενών των Οικογενειακών Γιατρών.
✅50% μέση συμμετοχή στα Φάρμακα.
✅2 εκ. πολίτες με ανεκπλήρωτες ανάγκες υγείας το 2020.

Ωστόσο όμως, επιμένει η κυβέρνηση στο μοντέλο των ιδιωτικοποιήσεων όταν αυτό είναι η καταστροφή της ζωής καθημερινώς. Οι προηγούμενες κυβερνήσεις δεν έκαναν κάτι καλύτερο, έδωσαν την «Αττική Οδό», στους ιδιώτες και η κυβέρνηση Μητσοτάκη, την ιδιωτικοποίηση τη συνέχισε, μη έχοντας τίποτα το νέο να δώσει, σαν να μην διδάχθηκε από τις αποτυχίες του παρελθόντος της, ειδικά σε τέτοιες τακτικές στην οικονομία, τουτέστιν η οικονομία του «τζόγου».

Αυτή τη στιγμή, η Ενέργεια, οι υποδομές και η υγεία είναι στα χέρια ιδιωτών, η κοινωνία υποφέρει σε αυτά τα επίπεδα, από τη γάγγραινα που κανένας δεν θέλει τουλάχιστον προς το παρόν, το κόψει. Κι ενώ το σύστημα αυτό αποδεικνύεται καταστροφικό, δημιουργεί κοινωνικό πρόβλημα, εντούτοις η κυβέρνηση επιμένει. Τούτο σημαίνει ότι και το πολιτικό σύστημα έχει χρεοκοπήσει όχι μόνο η οικονομία και οι πολίτες της, αλλά όλο το σύστημα για το οποίο μιλάμε, αυτό καταμαρτυρεί και το τι έγινε αυτές τις μέρες με τις χιονοπτώσεις της κακοκαιρίας «ελπίδα», στην «Αττική Οδό».

Αποτέλεσμα: Δώσαμε μια έτοιμη δουλειά σε ιδιώτες κι ενώ εκμεταλλεύεται μια επένδυση του δημοσίου, όταν ήλθε η κακοκαιρία που αναμενόταν το ήξερα μέρες πριν, έγινε το «έλα να δεις». Ακινητοποιημένοι οδηγοί και αυτοκίνητα στο έλεος της κακοκαιρίας σε μια παγωμένη οδό απροσπέλαστη για πάνω από είκοσι τρείς ώρες και σύμφωνα με μαρτυρίες, μεταξύ αυτών υπήρχαν και άνθρωποι ηλικιωμένοι, ασθενής και οικογένειες.

Τώρα διαπίστωσαν οι ιθύνοντες ότι η ποιότητα, των υπηρεσιών των κερδοσκόπων, δεν είναι αυτή που χρειάζεται η Ελληνική κοινωνία. Ούτε το εύρος που της χρειάζεται όσον αφορά την εξυπηρέτηση το ίδιο και στην υγεία. Καλύπτει μόνο πολύ λίγους και τώρα φάνηκαν ξεκάθαρα πια τα πράγματα με όλο το πρόβλημα της ιδιωτικοποίησης των υποδομών. Τα στοιχεία δείχνουν με ακρίβεια την όλη κατάσταση και ουδείς δεν δείχνει έστω και το ελάχιστο ουσιαστικό ενδιαφέρον.

Ύστερα από τις εξελίξεις έχουμε την επιβεβαίωση ότι το σύστημα υπολείπεται των αξιώσεων της κοινωνίας και είναι εις βάρος της. Επομένως τίθεται πολιτικό πρόβλημα στην ασκούμενη οικονομική πολιτική οι οικονομίες δεν μπορούν να πάνε μπροστά με μια ολιγαρχία που συνεχώς θα καταπιέζει τη βάση που είναι η κοινωνία προς όφελός της, το σύστημα του «τζόγου», δεν μπορεί να φέρει καμία ανάπτυξη και εξέλιξη σε καμία οικονομία.

Το φιάσκο της «Αττικής οδού», θα πρέπει να γίνει ένα ακόμη μάθημα προς την κυβέρνηση προς γνώση και συμμόρφωση για την πολιτική της ασυδοσία. Κάθε κυβέρνηση οφείλει να προστατεύσει τους φορολογούμενους πολίτες της και να μην τους αφήνει έρμαια στα χέρια των ιδιωτών και μάλιστα σε ευαίσθητα θέματα όπως ασφάλεια, υγεία, ενέργεια, υποδομές και όχι να γίνεται «αρπαγή», χωρίς καμία παροχή και ασφάλεια λόγω τιμημάτων και παραχωρήσεων θέτοντας το συμφέρον της υπεράνω όλων, τη στιγμή που ζούμε την ακρίβεια και την άνοδο των τιμών στην ενέργεια, επομένως και την κρίση της.

Αναμφισβήτητα υπάρχει ένα κενό με τις ιδιωτικοποιήσεις αυτό το κενό η κυβέρνηση δεν το κάλυψε σύμφωνα με όλα όσα διαδραματίστηκαν. Από τη μια έχουμε το φιάσκο της Αττικής οδού, κι από την άλλη έχουμε την υγειονομική κρίση εν εξελίξει που ενισχύουμε ιδιώτες αντί να ενισχύουμε το σύστημα υγείας το οποίο, έχει πάνω του όλο το φόρτο για την αντιμετώπιση του COVID.

Όσον αφορά τη «Αττική οδό» και όπως έχει ήδη αναφερθεί, η εταιρεία διαχείρισης της Αττικής Οδού έχει εισπράξει το ποσό των 3 δισ. ευρώ από διόδια τα τελευταία 15 έτη και τα κέρδη αγγίζουν τα 770 εκατ. Ευρώ. Οι οικονομικές της απαιτήσεις τα τελευταία χρόνια είναι πολύ μεγάλες για το λόγο αυτό βρέθηκε συχνά στο προσκήνιο της επικαιρότητας. Κι είναι πολύ μεγάλες έναντι του Ελληνικού Δημοσίου για διάφορα ζητήματα μέσω των οποίων έχει εισπράξει πολλά εκατομμύρια ευρώ. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία αναμένεται να διανεμηθεί και προμέρισμα για τη χρήση του 2021, το οποίο εκτιμάται ότι θα ανέλθει σε περίπου 30 εκατ. ευρώ, ανεβάζοντας τα συνολικά έσοδα σε 335 εκατ. ευρώ από το 2019 και έπειτα.

Σχετικά Άρθρα

Leave a Comment

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, δίνετε την συγκατάθεσή σας για την χρήση των cookies. Aποδοχή

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com