Προς κ. υπουργό Παιδείας

Μια προσωπική (όχι μέσω γραφειοκρατών) περιήγηση στο διαδίκτυο θα πείσει τον υπουργό Παιδείας Κυριάκο Πιερρακάκη  ότι κάτι πάει εντελώς στραβά στη λίστα διορισμών των αναπληρωτών εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ.

  • ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΛΑΧΟΥΡΗΣ

Μια προσωπική (όχι μέσω γραφειοκρατών) περιήγηση στο διαδίκτυο θα πείσει τον υπουργό Παιδείας Κυριάκο Πιερρακάκη  ότι κάτι πάει εντελώς στραβά στη λίστα διορισμών των αναπληρωτών εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ.

Είναι αμέτρητες οι  διαμαρτυρίες, πολλές οι περιπτώσεις, πάρα πολλά τα λάθη και περίεργος -έξω από λογική – ο τρόπος που δίνεται για την αντιμετώπιση και διόρθωσή τους. Για παράδειγμα οι αναπληρωτές Θεατρικής Αγωγής, που έκαναν αίτηση πρόσληψης τον Μάρτιο παραπλανήθηκαν από μια ελπίζουμε όχι σκόπιμη …δελφική (=ασαφή και αόριστη) διατύπωση σχετικά με την προϋπηρεσία τους, θεώρησαν ότι ζητούσε όχι τη συνολική αλλά την μερική (περιόδου 2020-2023) προϋπηρεσία, είδαν να μην προσμετράται στα μόρια ο αληθινός χρόνος και βέβαια είδαν να καταβαραθρώνονται στους πίνακες κατάταξης, χάνοντας και 600 θέσεις με κίνδυνο πολλοί από αυτούς (με μακρόχρονη θητεία κι εμπειρία) ) να μην διοριστούν ούτε εφέτος, ούτε τα επόμενα τρία χρόνια αφού η λίστα με απόφαση του υπουργείου κλείνει και νέα προκήρυξη θα γίνει το 2027/28.

Το περίεργο είναι ότι στην ένσταση για άλλα λάθη (πτυχία, βαθμοί γλώσσες κλπ) που μπορούν να κάνουν οι εκπαιδευτικοί δεν μπορούν να διορθώσουν τη λανθασμένη προϋπηρεσία, καθώς ο ΑΣΕΠ διευκρινίζει ότι δεν θα γίνει δεκτό αίτημα διόρθωσής της και μάλιστα δεν υπάρχει σχετικό πεδίο για να συμπληρωθεί. Τώρα εάν συνυπολογίσουμε ότι :

● στο ΦΕΚ προκήρυξης αναφερόταν καθαρά ότι δεν απαιτείται εκ νέου υποβολή στοιχείων τα οποία σημειωτέον ήδη είναι καταχωρημένα στον ηλεκτρονικό φάκελο του ΟΠΣΥΔ (δημόσια υπηρεσία του εργοδότη υπουργείου Παιδείας),

● τα κατατεθέντα στοιχεία των αιτήσεων όφειλε ο ΑΣΕΠ να εξετάσει για να εντοπίσει πιθανά λάθη,

● το ποια από αυτά τα λάθη και πώς τα διόρθωσε ή δεν τα διόρθωσε

προκύπτει μια βασανιστική απορία που θα πρέπει ο ίδιος υπουργός να ερευνήσει, απαντήσει και δίκαια αποκαταστήσει. Επειδή αν ο ΑΣΕΠ βρήκε λάθη που έδειχναν μεγαλύτερη από την πραγματική προϋπηρεσία και τα διόρθωσε, τότε αυτά που έδειχναν μικρότερη και ήταν σε βάρος του υποψηφίου γιατί τα άφησε και γιατί επί πλέον δεν δέχεται τώρα να τα διορθώσει; Με ποια εξουσία Τιμωρεί, Αδιαφορεί ή Δεν Προλαβαίνει; Και πόσο δύσκολο είναι να συνδεθεί η βάση δεδομένων του ΑΣΕΠ με τον ΟΠΣΥΔ όπου καταχωρούνται αφού ελεγχθούν τα στοιχεία των εκπαιδευτικών ή να εξετάσουν τα επισυναπτόμενα δικαιολογητικά με την αληθινή προϋπηρεσία τους;

Οφείλεται λοιπόν διόρθωση αμέσως ώστε οι πίνακες να είναι πραγματικοί. Ποιος θα την δώσει;  Ο υπουργός εκτός κι αν επιλέξει να ξεπλύνει τα χέρια του στη… λεκάνη των μηχανισμών.

Σχετικά Άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, δίνετε την συγκατάθεσή σας για την χρήση των cookies. Aποδοχή

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com