Sound of Color #1 στο Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων

by Times Newsroom

Μια φορά το μήνα, ο Γιάννης Αναστασάκης (κιθάρα, εφέ) προσκαλεί στο ΚΕΤ μουσικούς και visual artists για να δημιουργήσουν μαζί μια in situ οπτικοακουστική δράση.

Στο πρώτο “Sound of Color” της χρονιάς, αυτοσχεδιάζει με την Rachel Eckroth (πιάνο, rhodes, πλήκτρα), τον John Hadfield (ντραμς) και τη Ναταλία Μαντά (live visuals).

Η καριέρα της Rachel Eckroth ξεκίνησε ως συνθέτρια και ενορχηστρώτρια στο Λας Βέγκας. Προετοιμάζοντας το πτυχίο πιάνου στο Πανεπιστήμιο της Νεβάδα στο Λας Βέγκας, η Rachel έγραψε πολλές συνθέσεις για jazz ensemble και για το δικό της πειραματικό nonet. Ύστερα από τον μεταπτυχιακό της τίτλο σπουδών στο Πανεπιστήμιο Rutgers, η Rachel ταξίδεψε σε όλο τον κόσμο ως συνθέτρια και τραγουδίστρια, συμμετέχοντας σε έργα με διάφορα πανεπιστήμια και συνθέτοντας ή/και ενορχηστρώνοντας με τους Tia Fuller, Donny McCaslin, Tim Lefebvre κ.ά. Ο συνδυασμός του τζαζ πειραματισμού και του ποπ συναισθήματος αποτελούν την κινητήρια δύναμη πίσω από τη δουλειά της. Έχει κυκλοφορήσει 20 άλμπουμ, με πιο πρόσφατο το “The Garden” στην Rainy Days Records (2021) και ένα σόλο άλμπουμ για πιάνο με τίτλο “One” (2023).

www.racheleckroth.com

Η αφοσίωση του John Hadfield στη μουσική, ως συνθέτης, ντράμερ και κρουστός, τον οδήγησε από τη γενέτειρά του, το Μιζούρι, σε αίθουσες συναυλιών και κλαμπ σε όλο τον κόσμο. Έχει κυκλοφορήσει τέσσερα άλμπουμ με δικές του συνθέσεις και έχει συνθέσει για πολλά πρότζεκτ, όπως το Heard By Others, ένα ντουέτο με τον Lenny Pickett, το Believers, ένα τρίο με τους Brad Shepik και Sam Minaie, και το For James, ένα ντουέτο με τον Ron Blake. Ο Hadfield συνέθεσε και έπαιξε επίσης στο Apologue 2047, ένα έργο multimedia performance art σε σκηνοθεσία του Zhang Yimou, το οποίο διερευνούσε θέματα ως προς τις σχέσεις των ανθρώπων με την τεχνολογία. Έχει συνεργαστεί σε περισσότερες από 100 ηχογραφήσεις, συμπεριλαμβανομένων βραβευμένων και υποψήφιων για GRAMMY άλμπουμ.

www.jhadfield.com

Ο Γιάννης Αναστασάκης χαρακτηρίζεται από την ιδιαίτερή του προσέγγιση στην κιθάρα, ως γεννήτρια πρωτότυπων και ατμοσφαιρικών ήχων, καθώς και από την ενασχόλησή του σε βάθος με τα εφέ και την τεχνική του live-sampling (είναι επίσης ο σχεδιαστής και κατασκευαστής των JAM pedals). Έχει συνεργαστεί με σπουδαίους καλλιτέχνες, όπως οι: Arve Henriksen, Eivind Aarset, Christian Fennesz, Gilad Atzmon, Θοδωρής Ρέλλος, Σαβίνα Γιαννάτου, Φλώρος Φλωρίδης, Μιχάλης Σιγανίδης, Λένα Πλάτωνος, Χάρης Λαμπράκης, Haig Yazdjian, κ.ά.

www.jannisanastasakis.com

Η Ναταλία Μαντά είναι εικαστική καλλιτέχνιδα που ζει και εργάζεται στην Αθήνα. Σπούδασε γλυπτική στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνας (2011 – 2017), όπου ολοκλήρωσε και το μεταπτυχιακό της στις Καλές Τέχνες. Η μνήμη, ο χρόνος και ο μύθος είναι οι τρεις πιο κυρίαρχες έννοιες στο επίκεντρο της εικαστικής της δημιουργίας. Η κύρια πρόθεσή της έγκειται στη δημιουργία ενός συμβολικού σώματος, όπου η ύλη αντικαθιστά τον λόγο δημιουργώντας τη δική της αφήγηση. Χρησιμοποιεί διαφορετικά υλικά όπως μέταλλο, πηλό, φωτοευαίσθητα χημικά και προβολές βίντεο. Συνεργάζεται και αλληλεπιδρά με εικαστικούς, μουσικούς, καλλιτέχνες του θεάτρου ή της περφόρμανς. Το έργο της έχει εκτεθεί διεθνώς σε διάφορες ατομικές και ομαδικές εκθέσεις. Την περίοδο 2017- 2020 δίδαξε γλυπτική στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών στην Αθήνα. Έργα της βρίσκονται σε ιδιωτικές συλλογές. Της έχει απονεμηθεί η καλλιτεχνική υποτροφία του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος από το ARTWORKS (2022).

www.nataliamanta.com


ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Σχετικά Άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, δίνετε την συγκατάθεσή σας για την χρήση των cookies. Aποδοχή

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com