Τουρισμός | Τι ζητούν οι πελάτες για να αποδεχθούν την τεχνητή νοημοσύνη στα ξενοδοχεία

Τα τελευταία δύο χρόνια, η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) έχει βελτιώσει σημαντικά τις λειτουργίες και την αποτελεσματικότητα του ξενοδοχείου αυτοματοποιώντας διαδικασίες όπως η κράτηση και το ανέπαφο check-in, επιτρέποντας στο προσωπικό να επικεντρωθεί στην παροχή premium, εξατομικευμένων εμπειριών στους επισκέπτες ταχύτερα και σε λογικές τιμές.

by Times Newsroom

Τα τελευταία δύο χρόνια, η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) έχει βελτιώσει σημαντικά τις λειτουργίες και την αποτελεσματικότητα του ξενοδοχείου αυτοματοποιώντας διαδικασίες όπως η κράτηση και το ανέπαφο check-in, επιτρέποντας στο προσωπικό να επικεντρωθεί στην παροχή premium, εξατομικευμένων εμπειριών στους επισκέπτες ταχύτερα και σε λογικές τιμές.

Έτσι, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η τεχνητή νοημοσύνη έχει αναδειχθεί ως δύναμη αναδιαμόρφωσης στον κλάδο της φιλοξενίας. Αλλά το ερώτημα πώς νιώθουν οι επισκέπτες του ξενοδοχείου για την τεχνητή νοημοσύνη δεν έχει απαντηθεί ποτέ με σαφήνεια, μέχρι τώρα.

Σε αυτό το ερώτημα, λοιπόν, απαντά η πρωτοποριακή νέα μελέτη από το University of Houston Conrad N. Hilton College of Global Hospitality Leadership, που διενήργησαν ο καθηγητής Cristian Morosan και η πρώην φοιτήτριά του για το διδακτορικό , Aslihan Dursun-Cengizci.

Η μελέτη ρίχνει φως στο κατά πόσο οι επισκέπτες του ξενοδοχείου αποδέχονται την τεχνολογία AI. Σύμφωνα με τους ερευνητές έμφαση δόθηκε στην ηθική διάσταση της Τεχνητής Νοημοσύνης και στα οφέλη, που προκύπτουν από την εφαρμογή της.

Είναι σημαντικό τα ξενοδοχεία να είναι υπεύθυνα και διάφανα σχετικά με το απόρρητο και την ασφάλεια των δεδομένων, προκειμένου να διασφαλίσουν ότι η τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιείται με ηθικό και υπεύθυνα τρόπο, τόνισε ο καθηγητής Cristian Morosan.

Η τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης έχει ήδη τεράστιο αντίκτυπο στην κοινωνία. Μια πρόσφατη έκθεση της PwC εκτιμά ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσε να προσθέσει σχεδόν 16 τρισεκατομμύρια δολάρια στην παγκόσμια οικονομία έως το 2030 και να αντιπροσωπεύει σχεδόν το ήμισυ όλων των οικονομικών κερδών μέσω βελτιώσεων προϊόντων, αυξημένης εξατομίκευσης των καταναλωτών και οικονομικά πιο προσιτών προϊόντων και υπηρεσιών με την πάροδο του χρόνου. Σύμφωνα με την έκθεση, τα μεγαλύτερα οικονομικά οφέλη από την τεχνητή νοημοσύνη θα έχει η Κίνα (26% ενίσχυση του ΑΕΠ έως το 2030) και η Βόρεια Αμερική (14,5% ώθηση στο ΑΕΠ), που θα αντιπροσωπεύουν το 70% των συνολικών θετικών οικονομικών επιπτώσεων.

Καθώς η τεχνητή νοημοσύνη συνεχίζει να αναδιαμορφώνει το τοπίο της φιλοξενίας, τα ξενοδοχεία θα μπορούν να παρέχουν ακόμη πιο υψηλού επιπέδου εξατομικευμένες υπηρεσίες. Με συστήματα δεδομένων και chatbot που λειτουργούν με τεχνητή νοημοσύνη, τα ξενοδοχεία μπορούν να προσαρμόσουν τις προτάσεις τους, να προβλέψουν τις προτιμήσεις τους και να παρέχουν αλληλεπιδράσεις που θα ενισχύσουν την ικανοποίηση και την αφοσίωση των επισκεπτών.

«Φανταστείτε ότι φτάνετε στο ξενοδοχείο, έχετε ήδη κάνει check-in και έχετε πάρει το κλειδί του δωματίου στο κινητό σας, επομένως  δεν χρειάζεται να περιμένετε στην ουρά στη ρεσεψιόν», είπε ο Morosan. «Και τώρα, με βάση όσα γνωρίζει για εσάς, η τεχνητή νοημοσύνη έχει ήδη κάνει κράτηση για το δείπνο σας».

Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί επίσης:

  • να βελτιώσει τη διαχείριση των εσόδων του ξενοδοχείου, προσδιορίζοντας τις καλύτερες τιμές δωματίων σε πραγματικό χρόνο
  • να παρέχει σε βάθος ανάλυση δεδομένων για να βοηθήσει τους χειριστές να αξιοποιήσουν τις πληροφορίες πελατών για να ενισχύσουν τα προγράμματα μάρκετινγκ.

Αλλά τα ξενοδοχεία πρέπει επίσης να γνωρίζουν καλά τους κινδύνους της τεχνολογίας AI στην εμπειρία των επισκεπτών. Σύμφωνα με τον κ.Morosan, οι πελάτες θέλουν να ξέρουν ότι η τεχνητή νοημοσύνη παίρνει τη σωστή απόφαση για αυτούς.

«Όταν οι επισκέπτες αντιλαμβάνονται την απόφαση τεχνητής νοημοσύνης ως ανήθικη ή ανίκανη, έχει αρνητικό αντίκτυπο στην εμπειρία και την προθυμία τους να ασχοληθούν μαζί της», είπε ο καθηγητής.

«Το συμπέρασμα είναι ότι οι καταναλωτές είναι έτοιμοι να αποδεχθούν την τεχνολογία AI στις ταξιδιωτικές τους εμπειρίες», τόνισε ο κ.Morosan. «Όσο περισσότερο τα ξενοδοχεία επικεντρώνονται στην ηθική και τα οφέλη των αποφάσεων που παίρνει η τεχνητή νοημοσύνη, τόσο πιο πιθανό είναι οι καταναλωτές να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία και να την ενσωματώσουν σε ολόκληρη την εμπειρία τους. Απλώς χρειάζεται να ενσωματωθεί με τους ανθρώπους γιατί θα θέλουν πάντα αυτή την προσωπική επαφή».

Σχετικά Άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, δίνετε την συγκατάθεσή σας για την χρήση των cookies. Aποδοχή

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com